top of page

Testimonials

Onze 9 jarige dochter Laura had een moeilijke periode. Zeer onzeker, vaak eens een ondoorbreekbare woedeaanval. Ze kwam maar niet tot rust en sprak voluit over het feit dat ze niet gelukkig was. 

Fast forward een jaar later en Laura zegt nu vaak: hoe mooi is het leven niet!

We hebben zelf vooreerst als ouders meer tijd gemaakt voor haar en ik ben samen met haar zwemlessen gaan volgen die, nu ze supergoed kan zwemmen, veel durf en moed hebben bijgebracht. 

Maar wat de grootste doorslag heeft gegeven was haar tijd met Mia. Ik vond Mia via, via online en we zijn gestart met yoga lessen bij ons thuis. Eerst samen moeder/dochter dan eens Laura alleen, soms eens met broer en oma erbij. We maakten er tijd en plaats voor. Het was zeer verbindend. Mia kon doordringen tot Laura en je zag dat Laura kalmte vond in de lessen en daarbuiten. 

Mia had ook een goeie invloed op mij. Ik leerde ook met mijn stress omgaan en zag hoe dat weer een positieve invloed had op de kids. 

Mia was meer dan de yoga juf. Mia was (en blijft) coach, steun en toeverlaat, iemand waar je kan op rekenen. Ze is een echte 'natural', ze straalt rust uit en weet het over te brengen. En ze is super goed in Yoga met kids en verzint de gekste kids massages, het is mooi om mee te maken. 

De bezoeken van Mia zijn een vaste waarde geworden bij ons thuis. 'Ik mis Mia' zegt Laura dan, en dan bellen we haar weer. 


7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page